Radio ZET online / Radio internetowe - Wiadomości - Muzyka

środa, 30 marca 2011

wizyta w salonie piękności dla psów

dziś byłyśmy w salonie piękności............. dla psów. http://www.salonpsiczar.pl/ Powiem wam, że bałam sie tej wizyty bo moje sunie nie lubią czesania. Ale pani Gosia emanuje taki ciepłem i dobrą energią, że każdy rozrabiaka bez protestu poddaje sie czesaniu. Psy zostały starannie wyszczotkowane i na koniec muśnięte specjalnymi perfumami. Musze przyznać, że moje psy prezentują sie lepiej niż ja. Polecam - Anielska obsługa. Szkoda, że takiej atmosfery na próżno szukać w salonach piękności dla pań. Psy maja szczęście.

POLECAMY!!!!!!!!!!!!1

oferta salonu to nie tylko kąpania i strzyżenie ale także najmodniejsze ubranka, preparaty na sierść, szampony, miski, gryzaki a także specjalne perfumy dla psów - w takim miejscu aż chciałoby sie być psem ;))))


 Po zabiegu pies dostaje smaczna kostkę w nagrodę za dobre zachowanie








Tyle kłaków z jednego małego beagla
 Jeśli pies przyszedł wcześniej w specjalnym kąciku dostanie wodę i zabawki do zabawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz