Radio ZET online / Radio internetowe - Wiadomości - Muzyka

sobota, 19 lutego 2011

świnka chrumka- zabawka inna niż wszystkie


Moje sunie etap zabaw piłeczkami i maskotkami maja już za sobą. nic z psich zabawek nie robi na nich wrażenia. Dlatego przeważnie działu z psimi zabawkami nie odwiedzamy. Aż pewnego dnia zobaczyłam u swojej koleżanki świetną zabawkę, na której punkcie moje psy oszalały. Była to lateksowa świnka. Na początku pomyślałam,... że to zwykła piszcząca zabawka, która swymi dźwiękami może wyprowadzić nie jednego anioła z równowagi. Jakieś było moje zdziwienie jak zobaczyłam, że świnka zamiast piszczeć chrumka jak najprawdziwszy wieprz ;))) Odgłosy były rewelacyjne a ja postanowiłam poszukać tej zabawki w sklepach. Znalazłam ja w sklepie www.zooplus.pl i w sklepach kakadu http://www.zooplus.pl/shop/psy/zabawki_szkolenie_psa/zabawki/plastikowe/138525
Zabawka jest rewelacyjna. Jak każda lateksowa zabawka nie jest trwała, wiec u niszczycieli długo miejsca nie zagrzeje - ale i tak jest warta kupienia. Będziecie się nią bawić razem z psami ;)))
Polecana szczególnie przez Kendi
świnka jest w dwóch rozmiarach i kosztuje 20-30 zł
Opis ze sklepu www.zooplus.pl
"Zabawna świnka firmy Trixie z wytrzymałego lateksu, wydająca naturalne zwierzęce dźwięki, zapewni mnóstwo śmiechu Tobie i zabawy psu

Zabawka lateksowa dostarczy niezapomnianych wrażeń Twojemu psu. Solidne wykonanie, wytrzymały lateks, poliesterowe wypełnienie, sprawia, że świnka na długi czas będzie towarzyszyć Twojemu psu. Daję się ona łatwo uchwycić pyskiem i ściskać przez psa. Piszczałka wydaje naturalne zwierzęce dźwięki, pochrumkiwania, zachęcając psa do dalszej zabawy.

Szczególnie właściciele młodych psów powinni przy wyborze zabawek dla psa, dać pierwszeństwo zabawkom z lateksu. Młode psy mają jeszcze bardzo ostre zęby oraz skłonność nie tylko do częstego podgryzania zabawek, ale też całkowitego porozrywania ich na drobne części. W związku z tym ryzyko połknięcia kawałków jest duże.

Ponieważ lateks w żołądku i jelitach nie twardnieje i w normalnych warunkach ulega całkowitemu wypróżnieniu, połknięcie małych części tego materiału nie powinno stwarzać obaw.

Uwaga: prosimy wziąć pod uwagę, iż zabawka ta nie jest produktem niezniszczalnym i że pies może w czasie zabawy odgryźć jej kawałek a następnie połknąć. Dlatego też pies powinien pozostać w trakcie zabawy pod nadzorem."

największe paczki przychodzą do moich suń ;))))

2 komentarze:

  1. moj labrador tez uwielbia te chrumkajaca swinke! ma tez kure piszczaca, jakby polzdechla zgumy, tez fajna rzecz...fajny blog Monia gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje. staram się. zapraszam też na facebooka ;)))

    OdpowiedzUsuń