Radio ZET online / Radio internetowe - Wiadomości - Muzyka

sobota, 19 lutego 2011

karmy dla szybkich pożeraczy


Jak większość psów ze schroniska - Koko największym problemem jest połykanie jedzenia. Często wiąże to się z tym, że pies w schronisku musi walczyć o swoje jedzenie i taki nawyk bardzo trudno zwalczyć. Problem połykania jedzenia powoduje złe trawienie pokarmu, nałykanie się dużej ilości powietrza co prowadzi do wzdęć, ...możliwość zadławienia się. To problem, którego nie wolno bagatelizować. Na rynku są dostępne różne pomoce do spowolnienia procesu jedzenia. Kule spowalniające, specjalne miski (ale o tym innym razem artykuł). Najważniejsze to kupować karmy o dużych twardych kawałach - których pies nie połknie. ja znalazłam 3 karmy w tym dwie przetestowały moje psiny (zapraszam do galerii). Jedyną

ich wadą jest ich waga - są to ciężkie karmy wiec psy, które lubią dużo zjeść mogą poczuć się nienasycone - bo 200 gramów tej karmy to mała porcja. Luposan - tą karmę poleciłam wielu osobom - i do tej pory nie dostałam sygnałów, że któryś pies nie chciałby jej zjeść. Co

do Lukullusa - to moje psy ją jedzą ze smakiem - ale co do innych

psów to nie wiem ;))). Spróbujcie tych karm - są one dostępne nawet w 1,5 kilogramowych workach - w sam raz na kilka dni ;))))

Karma przypadła też do gustu mojej Kendi
Lukullus - dostępna www.zooplus.pl (chcesz rabat 10% - wejdź na stronę www.psiachata.pl - kliknij na dole strony link do sklepu zooplus)
2 smaki do wyboru
1. Wołowina charolaise i pstrąg,
2. Kurczak i łosoś z Morza Północnego
15 kg za 170 zł


Luposan - karma bez zbóż - na bazie ziemniaków
dostępna www.zooplus.pl (chcesz rabat 10% - wejdź na stronę www.psiachata.pl - kliknij na dole strony link do sklepu zooplus)
dostępna w dwóch wersjach
Luposan sport sensitive
Luposan light sensitive
20 kg za 175 zł

fit-crock Sensitive - karma ze sklepu www.ekozwierzak.pl
karma bez zbóż
12,5 kg za 260 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz