Radio ZET online / Radio internetowe - Wiadomości - Muzyka

wtorek, 8 marca 2011

spirulina czy miód - który smak lepszy

Gdy jestem na zakupach nie zapominam nigdy o moich pieskach. Zawsze staram się im coś kupić ot choćby mały drobiazg.
Wczoraj kupiłam im cieniutkie patyczki do gryzienie w dwóch smakach. Spirulina i miód. Miodowe patyczki zostały zjedzone bardzo syzbko widac, że im smakowały zaś spirulinę zjadła tylko moja kendi - Koko po posmakowaniu zostawiła patyczek i poprosiła mnie o coś innego.

Oba smaki patyczków można dostać w sklepach Kakadu. Patyczki o smaku spiruliny są teraz w promocji i kosztują od 0,99 zł. Miodowe patyczki kosztują od 1,49 zł

Moje psy wybrały miód - spirulinę zjadła ale miód wygrał jednogłośnie. Patyczki są super dla psów, które nie lubią twardych kości - bo są co prawda twarde ale na tyle cienkie, że po kilku chwilach rozpływają sie w pyskach psów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz