Radio ZET online / Radio internetowe - Wiadomości - Muzyka

czwartek, 17 lutego 2011

poskromić sierść


właściciele beagli jak i innych psów szczególnie krótkowłosych dobrze wiedzą co to znaczy walka z kłakami. Beagle mają to do siebie, że linieją cały rok a ich krótka sierść tak wbija się w dywan i meble, że każdy odkurzacz skazany jest na porażkę. Dlatego po wielu próbach znalazłam rozwiązanie.

Od ponad 3 miesięcy podaje psom suplement diety Gammolen (cena około 50 zł za 150 tabletek - dla średniego psa to kuracja na 2 miesiące). Przynajmniej raz w tygodniu czeszę psa trymerem Perfect Care Furmaster (cena 50 zł - wersja small). I powiem wam szczerze, nie sądziłam ,że moje psiaki maja tyle sierści.

Z dwóch moich psów powstała wielka torba wyczesanych kłaków. Po 3 miesiącach sierści jest mniej na dywanie. Kiedyś musiałam odkurzać dwa razy dziennie teraz robię to co drugi dzień. Widzę rezultaty. Sierść moich psów jest miękka (najlepiej widać to na mojej Koko, która przedtem miała sierść tak szorstką jak papier ścierny - teraz jest delikatna prawie jak u Kendi.Po 6 latach szukania znalazłam nareszcie zestaw, który zadziałał ( a muszę przyznać, że w domu mam 4 różne szczotki, 2 grzebienie, i 2 trymery).

Jeśli coś zadziałało na beaglu to na waszych psach też sie sprawdzi. Sierść nie zniknęła całkowicie - nie wiem czy taki środek istnieje, ale dzięki tym dwóm rzeczom w moim domu żyje się lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz